0 oy
158 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (148 puan) tarafından
İyi geceler anneler ben bebeğime günde 1 kez mama veriyorum 1 haftadır yoğun kusuyor doktorun yanında da kustu dr reflü dedi reflü maması kullan dedi hangi markayı tavsiye ediyorsunuz

1 cevap

0 oy
tarafından
Biz uzun süre Bebelac Gold Ar kullandık. Veya normal bebelac gold alıp içine yine aynı markanın thickener(kıvam artırıcı) ekledik öyle kullandık
(148 puan) tarafından
Kilo aldığımı nasip benim oğlum prematüre çünkü
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 319 göst.
0 oy
0 cevap 147 göst.
5 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde Beyzanurxx (477 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 340 göst.
0 oy
3 cevap 180 göst.
9 Şubat 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kizkiza (154 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,417 soru

24,668,827 cevap

367,148 kullanıcı

...