0 oy
156 göst.
Diğer kategorisinde (1,372 puan) tarafından
Normal doğum sonrası karın ağrısı ne zaman geçer cuma günü doğum yaptım gala geçmedi ilkinde çabuk geçmişti sanki

3 Cevaplar

0 oy
(2,405 puan) tarafından
Benimde ilk doğum da hiç öyle ağrım olmamıştı ama ikinci de sanki doğum sancısı gibi ağrı giriyordu 2-3 gün sürmüştü sonra geçmişti 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Benim bir kaç ay sürdü 
0 oy
(568 puan) tarafından
Buğun geçer inşallah canım bende hep yaşadım ilk doğum harıç.bizim memlekette ona burç sancısı derler nedense...birincide olmazmış 2.de iki gün 3.de üç gün 4.de dört gün derler 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 169 göst.
30 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Semasu12 (9 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 215 göst.
0 oy
0 cevap 209 göst.

Kategoriler


1,512,399 soru

24,668,598 cevap

367,134 kullanıcı

...