0 oy
219 göst.
Diğer kategorisinde (2,002 puan) tarafından
Akşamdan yapsam dolaba biraksam sabah uyanıp pişirsem bise olurmu deneyen varmi 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından

Bir şey olmaz ben yapıyorum :) 

(2,002 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben bazen öyle yapıyorum daha iyi olur hatta tezgahın üstüne koy ben bazen taşmış şekilde buluyorum
(2,002 puan) tarafından
Dolaba biraksam daha iyi olmaz mi
0 oy
(359 puan) tarafından
Ben hep yapıyorum çok da güzel oluyor ister mayala at buzdolabına istersem şekil verip at her şekilde güzel oluyor 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 311 göst.
21 Ocak 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 238 göst.
+1 oy
3 cevap 309 göst.
23 Ağustos 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Asiiii (2,926 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 582 göst.
18 Kasım 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Kizilaslan (2,497 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,807 cevap

367,243 kullanıcı

...