0 oy
254 göst.
Diğer kategorisinde (33 puan) tarafından
Ben bu haplar yazdırılmıyor özel diye biliyorum ama biri öyle dedi geçen gün bana. Yazdırılmıyor değil mi kızlar? Ben alıp kullanmak istiyorum oğlum bi 10 gün sonra 1 yaşında Allah nasip ederse. Emmesi çok az. Az da olsa sütüm geliyor. Sadece uyucağı zaman meme arıyor. Genel olarak mama içiyor. Kullanmam da bi sakınca olur mu acaba? 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Hayır tabi ki 
(33 puan) tarafından
Teşekkürler
-Reklam-
0 oy
(20,176 puan) tarafından
Yazdırılmaz. Sütünü sahip dök 2 3 gün
(33 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
(403 puan) tarafından
Ertesi gün hağı öyle sürekli içilen bişey değil aşıro hormon içeriyor yılda bir ancak kullanabilirsiniz
(33 puan) tarafından
Biliyorum biliyorum sadece yazdırılarak alınmadığını düşünüyordum onun hakkında bilgi almak için sordum teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 147 göst.
6 gün önce Diğer kategorisinde Siyah.incii (1,987 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 303 göst.
11 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Melodi45. (52 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 311 göst.
3 Nisan 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde Gaye_Nur (4 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 189 göst.
22 Ocak 2026 Diğer kategorisinde annnneeciimmm (42 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...