0 oy
130 göst.
Diğer kategorisinde (1,479 puan) tarafından
Kizlar 247 lira yatmis. Duzenli dogalgaz destegi adi altinda. Bu ay faturam 85 gelmis. Kullansam 85 i kesip kalani icinde birakiyor mu yoksa siliniyor mu. Bide ne zamana kadar kullanabilirim son kullanma tarihi yok yazmiyor

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 229 göst.
26 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Tugba3101 (1,479 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 220 göst.
29 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde Ayyyil (0 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 370 göst.
2 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Saliha22 (1,082 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 206 göst.
31 Aralık 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Asenat (711 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,635 soru

24,671,552 cevap

367,283 kullanıcı

...