Pantolon giyinmiyorum, elbise ve etekler altına giyinmek için kibar beyaz spor ayakkabı alacağım. Sizce hangisi hanımlar, ben ağırlıklı olarak ilkini beğendim sanki
bende bunu aldım bir numaraya benziyo us polo
Bence de 1 olsun balım
1,512,149 soru
24,665,569 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın