0 oy
231 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (4,249 puan) tarafından
Mesela Sübhaneke duasını ezberlerken vete Bera kesmuk yerinde( Bera) kısmını ezberleyemiyor vete kesmuk diyor.20kez beraber okuduk cümle olarak kendin oki deyimce gene Bera kısmını istemsiz olarak atlıyor birde üzülüyor okuyamıyorum diye bu bir problem belirtisi mi,5, yaşında 

3 Cevaplar

0 oy
(1,451 puan) tarafından
sanki daha küçük gibi ilerde alışır iyice 
(4,249 puan) tarafından
Disleksi olmasından korkuyorum
(1,451 puan) tarafından
benim kızım 4 yasında doğru düzgün konuşamıyor bile
(4,249 puan) tarafından
Bunlar pedegog görmesi gereken konular aslinda
-Reklam-
0 oy
(5,470 puan) tarafından
5 yaşındaymış normal bence tekrarla düzelir 
0 oy
tarafından
Daha küçük annesi büyüdükçe düzelir 
(4,249 puan) tarafından
İnşallah öyle olur canim

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 521 göst.
3 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Pembevisnee (3,446 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 257 göst.
11 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Ozlem52 (208 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 306 göst.
11 Eylül 2025 Diğer kategorisinde BoncukGozlum (34,371 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 319 göst.

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,180 cevap

367,321 kullanıcı

...