yazin cik rahat oluyo valla ortu veriyilar tabiki. ama vermeselerde problen degil bnce . hic soyunmadan. elbiseyi kaldirip uzanmak daha kolay
Hiç alttan muayene olmayan ben
Olur giyebilirsin ozel de örtü oluyor
1,512,822 soru
24,674,355 cevap
367,446 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın