0 oy
278 göst.
Diğer kategorisinde (3,446 puan) tarafından

image

tiryskisi olduk kahvenin:) nabyonuz kızlar 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Açiyı degiştir gi 
(3,446 puan) tarafından
5 kere falan degistirms olabilirim ahahah
tarafından
Afiyet bal şeker olsun valla oh
-Reklam-
0 oy
(2,154 puan) tarafından
Afiyet olsun bayılırım soğuk kahveye yaz günü hergün yaparım bende iyi geliyor buz gibi serinletiyor
0 oy
(3,199 puan) tarafından

Afiyet olsun 

Ben az önce dibek kahvemi içtim.:)


Yorgunum uzanmışım öyle 

Kızlarım balkon da boyama yapıyor oğlan uyuyor 

Akşam yemeği düşünüyorum:pouty:

(3,446 puan) tarafından
AA gruuba ataydin ahahah onu gormedik aksamada yap hir bulgur pilavı oh mis
0 oy
(19,922 puan) tarafından

image

 afiyet olsun canım bende hazırlayıp geldim ☺️ 



İlgili sorular

0 oy
9 cevap 587 göst.
19 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,938 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 388 göst.
+1 oy
8 cevap 478 göst.
0 oy
13 cevap 701 göst.

Kategoriler


1,512,799 soru

24,673,921 cevap

367,429 kullanıcı

...