0 oy
258 göst.
Diğer kategorisinde (665 puan) tarafından
Kızlar benim gibi başvuru unutan varsa haberiniz olsun, geç başvuru başladı bugün ben şimdi yaptım ödedim 

1 cevap

0 oy
tarafından
Ortaöğretim başvuru ne zmn acaba ve ben şuan liseyi dıştan bitiriyorum önlisans başvurusu yapabilirmiyim
tarafından
Ön lisans başvurusu ön lisans için okuyor yada mezunu olmanız gerekiyor.
(665 puan) tarafından
Önlisans için yapamazsın canım 2 senelik mezunlar yapabiliyor. Liseyi bitirdikten sonra ortaöğretim kpss için başvuru yapabilirsin ama
tarafından
Şuan liseyi dıştan bitiriyorum yinede giremezmiyim
(665 puan) tarafından
Canım ortaöğretim kpss 18-30 temmuz tarihleri arasında olacakmış başvuruları. O zaman ÖSYM sitesinden dene bakalım başvuru olur belki
tarafından
Tamam teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 180 göst.
3 Aralık 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Denizela (251 puan) tarafından soruldu
+1 oy
11 cevap 507 göst.
31 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 234 göst.
11 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 305 göst.
7 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,822 soru

24,674,355 cevap

367,446 kullanıcı

...