Kızlar ben geçen ay adet olmadım. Yani tam bir ay olmadım. Ben adet olamayinca sinir küpü olurum kendi kendime bile kavga edebiliyorum. Sebepli sebepsiz... Adet olunca geçer. Bu ay tam gününde oldum. Tam oara taşınma işimiz vardı yorgunluk çocuk vs ... Yani sinirimden kudum kudum geberiyorum durduk yere. Eşime taktım mesela. Sürekli kavga ediyoruz. Eskiden edince geçiyordu sinirim kaç gün oldu geçmiyor.
1,512,218 soru
24,666,353 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın