0 oy
1,193 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (604 puan) tarafından
Yüzüne az da olsa anne derim çok nadir mesela birine ondan bahsederken Alinin Annesi diyorum kayınvalide lafını da pek sevmiyorum 5 yıldır evliyiz bugün kuzenim bize geldi 1 aydır evli eşinin annesinden bahsederken ne kadar güzel annem diyor gıpta ettim doğrusu kayınvalidem o kadar soğuk ki ne annesi komşumu bile ondan daha çok annem gibi görüyorum 

23 Cevaplar

0 oy
(339 puan) tarafından
Üzüldüğün şeye bak. Anne demeye başla iki güne burnundan getirmezse pişman olmazsan bana da Melis demesinler 
-Reklam-
0 oy
(2,496 puan) tarafından
Özellikle anne demedim demem de. Adının yanına anne derim. Bende genelde birisine bahsederken eşimin annesi diyorum. Anne demeyi sevmiyorum içimden de gelmiyor. Öz annem olmayan hiçbir kadına da anne demek mantıklı gelmiyor açıkçası 
0 oy
(9,450 puan) tarafından
Ben başlarda annem derdim baktım asla haketmiyor şuan görüşmüyoruz ama bahsederken eşimin annesi diyorum. 

Hatta başlarda annem diye kayıtlıyken kaynanam olarak değiştirdim en sondada sildim zaten 

En son görüştüğümde bana anne deme demişti

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 327 göst.
6 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Gentle Avenger (3,756 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,233 göst.
22 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Pptya0 (2,267 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 533 göst.
14 saat önce Aile & Aşk kategorisinde Ayaz Vakti (587 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 392 göst.
16 saat önce Diğer kategorisinde Siyah.incii (1,986 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,194 soru

24,666,153 cevap

366,986 kullanıcı

...