Ben de öyle derdim. Eşim kizdi
Bozulduğunu söyleyince ben de kayınvalidem Kayinbabam şeklinde konuşuyorum başkalarına bahsederken. Benim kayınvalidem.iyidir ama
Ben de kıbarlalmak gerekıyorsa annesı dıyorum. Gerekmıyorsa kaynana m yok daha sahıplenemedım
Aklıma iş düşürdün bende bundan sonra öyle dicem kız
1,512,302 soru
24,667,445 cevap
367,066 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın