+1 oy
341 göst.
Diğer kategorisinde (50 puan) tarafından

1 ayı geçkin bir süre önce düşük yaptım. 27 haziran regl oldum 1 temmuzda bitti. Ama 2 gündür lekelenmem var sağ kasıgımda bir agri kramp gibi oldu lavaboya gittim leke geldi sebebini bilen var mı yada başına gelen acaba normal mi bu durum. Fotoğraf yükledim onun için özür diliyorum 

image

2 Cevaplar

0 oy
(26 puan) tarafından
Benimde öyleydi kurtas sonrası adet olduktan sonra adet kanamam 1hafta sürdü sonra 2 gün sonra yine kanama gördüm arada bı görüyordum sırta ağrısıyla beraber 
-Reklam-
0 oy
(6,162 puan) tarafından
Postu n üste çıksın 

İlgili sorular

+1 oy
0 cevap 204 göst.
5 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Bernakati (50 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 418 göst.
0 oy
11 cevap 1,019 göst.
12 Ocak 2021 Aile & Aşk kategorisinde AEMR&&& (6 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,657 cevap

367,029 kullanıcı

...