Kızlar ben düzensiz regl oluyorum geçen ay 43. günde regl oldum bu ay ise 37. gündeyim bu sabah erken gebelik testi yaptım ilk basta hiç bir şey yoktu 2 saat sonra baktım böyle ikinci cizgi belirmis kuruma cizgisi olabilir mi ?
1,512,350 soru
24,668,039 cevap
367,107 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın