0 oy
195 göst.
Diğer kategorisinde (1,457 puan) tarafından
Bir aydan fazla oldu dügünden gelirken kızımın parmaklarına yapar yapmaz rengi tuttu.busefer öyle bişi olmiyo çay deneyen var zeytinyağı koyanvarmis denedim olmadı ,acaba bunlarda tarih oluyormu ,kızımin parmaklarına yapacaktım tekrar

3 Cevaplar

0 oy
(9,472 puan) tarafından
Çok uzun süre oldu mu tutmuyor bazen de seninki yeniymis ama belki geldiği yerde çok durmuşsa ondan da tutmamış olabilir 
(1,457 puan) tarafından
Poşetin icindeydi canım
(9,472 puan) tarafından
Geldiği yerde önceden posetlenmis olabilir belki canım
-Reklam-
0 oy
(2,405 puan) tarafından
Geçen annem kızıma dedemle babannemin hactan getirdiği kınayı yaktı 17 senelik :D miss gibi olduu
0 oy
(13,633 puan) tarafından
6 sene önce kalma kinami yaptım gayette oldu kına iyi değildir belki 
(1,457 puan) tarafından
Bu niye hoc renk vermedi ko acaba
(1,457 puan) tarafından
Toz degil canim ama
(13,633 puan) tarafından
Nasıl toz değil kiz
(1,457 puan) tarafından
Hani normal kına tozdur suyla karıştırılır olur ya ,bu bildigin düğün sonrasi verilen hazır kına

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 128 göst.
17 Eylül 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 243 göst.
0 oy
5 cevap 403 göst.
27 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Havin06 (4,357 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 624 göst.

Kategoriler


1,512,653 soru

24,671,890 cevap

367,297 kullanıcı

...