0 oy
233 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (195 puan) tarafından
Geçen hafta 3. Sezeryani oldum kilom ve ödemlerim öyle duruyor ne yapayım arkadaşlar elim ,ayağım, göbeğim dogum yapmamış gibiyim bol bol su içiyorum başka neler yapmali

3 Cevaplar

0 oy
(195 puan) tarafından
Post yukarı çıksın 
-Reklam-
0 oy
(492 puan) tarafından
Tuzsuz ye ve diyet spor öyle gider 
0 oy
tarafından
Doğusunda dırekt eskı kılosuna inenler var ama bende veremem kolay kolay

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 658 göst.
0 oy
3 cevap 255 göst.
17 Temmuz 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ulanhayat (208 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 232 göst.
1 Mayıs 2025 Güzellik-Bakım kategorisinde Mona Lisa (1,579 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 541 göst.
25 Ocak 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Birkucukbebis (894 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,582 soru

24,671,077 cevap

367,264 kullanıcı

...