0 oy
558 göst.
Diğer kategorisinde (1,248 puan) tarafından
Bugün çok şükür 200 günü gördük. Yaklaşık 150 günüm inanılmaz zorlu geçti. 200 günü göreceğim, kötü günlerin geçeceğini hayal bile edemiyordum. Fakat zamanla düzeldi her şey. 50 gündür gebeliğin tadını çıkarmaya başladım. Bana asla bitmeyecek, sonunu göremeyeceğim gibi geliyordu. Ama geçiyormuş. İnşallah zamanında sağlıkla, huzurla, kolaylıkla kavuşuruz. Rabbim hepimizin evladını bizlere bağışlasın. 

8 Cevaplar

0 oy
(16,145 puan) tarafından
249 oldu bizim de 35+4 olduk cok sukur 
(16,145 puan) tarafından
amin amin. cok zorluklar gecirince insan daha bi baska oluyor :)
(1,546 puan) tarafından
Bizde 35+1 olduk☺️ herşey çok zor artık yere oturup ayağa kalkmak bile zor
(16,145 puan) tarafından
ay ay mide yanmasi da cabasi ☺
(1,546 puan) tarafından
Benim belim çok fena kız bel fıtığı var öldürüyor beni
(16,145 puan) tarafından
valla bel bacak felan kalmadi artik :D diyorum catala nasi cikacagim acaba sirtim o kadar kotu ki duz yatamiyorum ya :D
-Reklam-
0 oy
(6,156 puan) tarafından
Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım. Benim daha 16+6 yolum uzun;)))
(1,248 puan) tarafından
Allah razı olsun, sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Geçiyormuş zaman :)
0 oy
(698 puan) tarafından

Bizimde tam 200oldu :)) cinsiyet ne sizin bnm kiz

(1,248 puan) tarafından
Bizim de kızımız olacak inşallah... :))
0 oy
tarafından
Bende 215 gundeyim oğlumla çok heyecanlı yım kıpır kıpır için 2 miniğim olcak
(1,248 puan) tarafından
Kolaylıkla, sağlıkla kavuşun inşallah :)
0 oy
(2,702 puan) tarafından
Amin canım inşallah hepimiz yavrularımıza sağlıkla kavuşuruz hayırlı doğumların olsun simdiden. ♥️
(1,248 puan) tarafından
Amin, cümlemize inşallah :))
0 oy
(6,866 puan) tarafından
Biz de 193 olmuşuz. Bi taraftan zaman geçsin istiyorum bi taraftan geçmesin:) 
(1,248 puan) tarafından
Bazen ben de öyle oluyorum. Bu anlar bir daha hiç yaşanmayacak :) bir taraftan da acayip merak ediyorum.
0 oy
(1,347 puan) tarafından
Bizde 123 gün olmuşuz günler su misali aliyor
(1,248 puan) tarafından
Sağlıkla, kolaylıkla kucağınıza alın inşallah :)
(1,347 puan) tarafından
Amin inşallah hepimiz alalim
0 oy
(30 puan) tarafından
265 günden selamlaar:) bizim de yolun sonuna yaklaştık az bi süre kaldı hayırlısıyla herkes kucağına alır inşallah bebişini
(1,248 puan) tarafından
Ooo az kalmış sizin. Rabbim sağlıkla ve kolaylıkla sizi de zamanında kavuştursun... :))

İlgili sorular

0 oy
46 cevap 3,176 göst.
27 Mayıs 2024 Aile & Aşk kategorisinde Birhilall (3,110 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 607 göst.
5 Eylül 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 236 göst.
0 oy
6 cevap 357 göst.
21 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde Ayasa (2,866 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,299 cevap

367,442 kullanıcı

...