+1 oy
321 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (317 puan) tarafından
Kızlar karnimin alt kisminda ağrı var. 17 haftadayiz nomal mi bilmiyorum. Benim gibi böyle şeyler yaşayan var mi

5 Cevaplar

0 oy
(317 puan) tarafından
??? Bilen yaşayan yok mu 
-Reklam-
0 oy
(34,545 puan) tarafından

Şiddetli değilse normal rahmin genişliyor 

0 oy
tarafından
Gayet normal cnm
0 oy
(1,347 puan) tarafından
Benimde oluyor arada birde sanki hep şişkinlik hissi oluyo
0 oy
(195 puan) tarafından
Merhaba öncelikle geçmiş olsun canim.Benim cuma günü oldu bu şekilde iki üç gün adet sancısı gibi ve yürürken bile ağrım oldu Acile gittik yaklaşık 4-5 saat acilde kaldım. Kan , idrar testleri yapıldı.Serum verildi.Sonra sonuçlar için bekledik ebeye önce gösterin dediler .Sonuçlar çıkınca önce ebeye gösterdik ebr baktı sonuçlar temiz dedi ama ağrım hala çok vardı nöbetçi kadın doğum Dr uyla konuştu ve kadın doğum Dr una göründük.Ultrasindan baktı sonra rahim kendine doğuma hazırlıyo dedi ve bana progesteron fitil yazdi.Yaklasik 10 gün kullan elinin altında dursun ayrıca magnezyum a devam et dedi .Sen de eğer ağrıların çoksa canim korkutmak için söylemiyorum bı acile vs git istersen.Ayrica geçmiş olsun canim

İlgili sorular

0 oy
30 cevap 983 göst.
12 Mayıs 2020 Diğer kategorisinde Miniğim77 (42 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 592 göst.
6 Kasım 2019 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 118 göst.
13 Mayıs 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Budagecer (425 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 211 göst.
22 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Azranurr (93 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,455 soru

24,669,330 cevap

367,168 kullanıcı

...