0 oy
183 göst.
Kültür-Sanat kategorisinde (813 puan) tarafından

Kızlar bende uyku sorunu var uyuyamıyorum asla. Psikolojik sorunum yok gayet mutluyum  ama bende yatamıyorum   melatonin  mı kullansam hıc kullanan oldu mu kızıma bay bay almış dm bır ara hepsını ben kullandım şak diye uyuturdu beni ama bıttı  oda çok bereketsız acaba dedım melatonin mı alsam bılrn var mı  bu sayfa benım soruları bılmıyor genelde :(

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Doktora git canım kafana göre ilaç alma derim çok zararlı ve tehlikeli
(813 puan) tarafından
Nıye kız çok zararlı olsun sonuçta takviye bu
tarafından
Hayatım takviyede olsa aşırı kullanınca zararlı
-Reklam-
0 oy
(1,157 puan) tarafından
Eşim kullanıyor ama kullandıktan sonra gün içinde çok bitkin oluyor sabah zor kalkıyor
(813 puan) tarafından
Aaaa gerçekten mi daha dinç kalkmaaı gerekırdi ama acaba markası ne

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 259 göst.
16 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Nadive (6 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 574 göst.
3 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Meriyadairem& (3,396 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 116 göst.
13 Mart 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde nicksiz (163 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 237 göst.

Kategoriler


1,512,569 soru

24,670,933 cevap

367,258 kullanıcı

...