Sonunda cağnım Avrupa yakasında kar vurdu. Yağmurla karışık olsada yağıyo. Üst sokaktan kayınvaldemde geldim valla soguktan kirpiklerim dondu tir tir titremekten dilimi ısırdım sakın aklı olan çıkmasın
Offf darısı başımıza :D
Kar falan yok kızz sulu yağıyo
Memleketteki karların tüm soğuğu AdanadaAsiri soguk bugün yaaaa.Donuyirukk
1,512,765 soru
24,673,443 cevap
367,406 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın