Ahahahaha kız ne bu aşk ne bu şevk
Biz nişanlıyken okadar konuşmazdık. Sevgiliyken 3 güne Bi buluşturduk.
Allah ağzınızın tadını bozmasın yuvanızı muhafaza etsin korusun kötülüklerden
Bizde nişanlıyken gündüz çok konuşmazdık msj atardık bir birimize ama geceleri sabahlardık konuşarak okadar çok konuşurdukki artık ellerim uyuşurdu tlfonu tutamazdım kulaklık takar konuşurdum uyuya kalırdım tlfonun ucunda sonra küserdi bana niye uyuyodum diye bende gülerdim
Sabah 6 ya kadar konusur 8 de kalkip ise giderdim
Biz uyandıktan uyuyana kadar hep beraberdik hem evlerimiz yakındı hemde aynı üniversitedeydik telefonun varlığını unutmuştum ben o sıralar
1,512,235 soru
24,666,676 cevap
367,035 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın