0 oy
260 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (473 puan) tarafından

Bu gün enfeksiyon icin yazdi 1 saat önce kullandim   şimdi lavoboya girdim iç camaşırında kan lekesi vard başina gelen varmi ?    :( sorun olurmu 

1 cevap

0 oy
(6,162 puan) tarafından
Gynomax mı canım?
(6,162 puan) tarafından
Sorun olmaz canım zedelemişsindir içine koyarken parmak eldiveni taktın mı? Takmadıysa tırnağın falan sürtmüştür, yada enfeksiyonun yoğun olduğu için kan olmuş olabilir
(473 puan) tarafından
Takmadım yoktu.. enfeksiyonim cok yoğun evet korkulacak birşey yoksa  iyi ben ilk defa kullaniyorum .. teşekkür ederim dedim yan etki yaparmi bi sorunmu oldu ataştirdim ama  googlede veya reçetede yazmiyordu vs
(6,162 puan) tarafından
Senin yoğun enfeksiyondandır canım yada tırnağın sürmüştür. Geçmiş olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 613 göst.
21 Kasım 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Buket166 (69 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 499 göst.
6 Ekim 2022 Aile & Aşk kategorisinde Prenseskizannesi (197 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 3,249 göst.
22 Aralık 2021 Diğer kategorisinde anneadayi_96 (1,884 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 174 göst.
26 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Minikmeleklerim (8,496 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,533 cevap

366,953 kullanıcı

...