0 oy
411 göst.
Diğer kategorisinde (1,849 puan) tarafından

Kızlar canım kaç gündür tiramisu çekiyordu biraz zahmetli bence yapımı, ama yinede kalkıp yaptım kahvesini kapan gelsin:))

image

7 Cevaplar

0 oy
(34,528 puan) tarafından

Afiyet olsunduu

(1,849 puan) tarafından
Saol tatlım
-Reklam-
0 oy
tarafından
O yandan çıkan tombik ayaktan bir ısırık alsam yeter ☺ afiyet şifa olsun canım 
(1,849 puan) tarafından
O ayağın sahibi herşeye burnunu batırmak istiyor :D o da yardım etti. Teşekkür ederim birlikte olsun.
0 oy
(5,110 puan) tarafından
Afiyet olsun canim ellerine saglik löp löp yag olsun :)
(1,849 puan) tarafından
Kız ağzından yel alsın Allah korusun hahaha
(5,110 puan) tarafından
Saka yapiyorum ya afiyet olsun :)
0 oy
(2,573 puan) tarafından
Tatlıyı bilmem ama orda minik Bi ayak gördüm yerim o parmakları :)
(1,849 puan) tarafından
Saol kuzum :Ddss benim miniğin ayakları
0 oy
(187,414 puan) tarafından
tramisu haftada 1 jez yaparim tam olarak neresi zahmetli kiz☺️☺️☺️
(1,849 puan) tarafından
Bebeğim keki ayrı kreması ayrı bana sor geldi ya çok malzeme gidiyor falan
(187,414 puan) tarafından
ne keki kiz biskuviyle yapiliyo sen baska bisi yapmissin o zaman
(1,849 puan) tarafından
Orjinal tiramisu kedi dili yada bisküviyle olmaz ki ama ay ne biliyim kekini falan pişirdim ben sürekli gittiğim bi tatlıcı cafe var orda da böyle kekle yapıyolar o yüzden böyle yaptım
(187,414 puan) tarafından
italyan komsumuz var 2 kez getirdi bize ve kedi diliyle yapmisti
tarafından
Yok bizim italyan komşumuz kız uluslararası keşke dostlarımız olsa :D
(187,414 puan) tarafından
senin yaptin muhallebili kek kiz
(1,849 puan) tarafından
Abart kanka :D
(187,414 puan) tarafından
sizin tatlici o cafe sahibi rizelimu acaba☺️☺️☺️
0 oy
tarafından

Aynısından yaptım bu şaka mı :Dddd 

image

(1,849 puan) tarafından
Kız borcam bile aynı neredeyse hahahah
tarafından
Ben kakaolu bisküvi ile yaptım :D
0 oy
(3,907 puan) tarafından

Bnde geçenlerde yapmıştım kedi dilinden öyle zahmetli olmuyor sadece soğuması  beklemek  lazım  1 gün dinlenince dha bir güzel olur 2 gün falan :D afiyet olsun  

(1,849 puan) tarafından
Ben kekini falan kendim yaptım ondan biraz çabaladım :))))) evet canım güzel oluyor

İlgili sorular

+3 oy
31 cevap 1,326 göst.
2 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Yusufummmmm (133 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 846 göst.
15 Mayıs 2024 Aile & Aşk kategorisinde senugmelzo (18 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 1,220 göst.
25 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Canimkendim (106 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 1,107 göst.
26 Ocak 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,151 soru

24,665,616 cevap

366,957 kullanıcı

...