Benimkide böyleydi ne zaman yürüdü o zaman rahat ettim, gerçi hala gelip gidip anne kucuman al deyip duruyor ama yürümeye başlayınca rahatlarsınız biraz
Ikisinide ayni buyuttum. Buyuk 4 yasina girecek hala benden ayrilmiyo. Kucuk 17 aylik olacak oda ayni yuruyo hala surekli gelip onumde durup ellerini kaldiriyo ah ah diye al beni yani. Saldim artik evi mevi
1,512,559 soru
24,670,822 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın