0 oy
278 göst.
Diğer kategorisinde (650 puan) tarafından
Kızlar geçen hafta kupa sipariş ettim. Elime kulbu kırık geldi. Bende satıcı ile konuştum bana o kupayı atın biz telafi kargosu göndericez dedi. Sonra farkettim ki aldığım ürün ile gelen ürünün alakasi yok. Baskı komple yanlış sadece söz doğru. Bende kulbu saglamda olsa bunu istememiştim. Geri iade edip orjinal satıcıdan söyledim ve doğru olarak geldi elime. Bu iade ettiğim ürünün parası bana yattı. Ama yeniden ürün gondermisler. Bu sefer kırık değil ama gene yanlış basım. E  ben bunun iade parasını zaten aldım. Tedarik kargo mu ne diye geçiyor o yüzden iade oluştur bölümü de yok. Ben napıyım şimdi bunu. Parasını ödemediğim bir kupam olmuş oldu kısacası 

2 Cevaplar

0 oy
(5,129 puan) tarafından
Yerinde olsam satıcı ile iletişime geçer geri gonderirdim dururmuda anlattirdim. 
(650 puan) tarafından
Sordum canım iade etmenize gerek yok kalsın demişler
-Reklam-
0 oy
tarafından
Geçenlerde 2 tane  makyaj süngeri aldım ucuz bir seydi tekli satilanlardan aldım ama iki tane almıştım. Kargo geldi bir baktım ki özel kutu içinde 4lu olarak 2 kutu gelmiş yani hem kutulu hem de 8 tane ve daha kaliteli. Benim aldığım 17liralik bir şey satıcının diğer ürünlerine baktım bana gelenin bir kutusunu 139dan satıyordu hemen iletişime geçtim durumu anlattım iade mi gondereyim ne yapabilirim diye çünkü 139+139 ödeyemem bana pahalı gelirdi sünger için. İçinden iki tanesini alayım kalanını iade edeyim ya da tamamını iade edeyim yeniden kendi aldığım ürünü alırım dedim satıcı kabul etmedi kargo zaten o kadar tutuyor uğraşmayalim hediyemiz olsun dediler. Ben de teşekkür ettim hatta satıcı adına da 4 tanesini farklı farklı kişilere bayramda hediye edeceğimi söyledim kişileri belirledim bayramda vereceğim inşallah. Siz satıcı ile iletişime geçin ürünü yanlış göndermişsiniz bu değildi iade etmek istiyorum falan deyin bir yolunu bulurlar ya hediye ederler ya da adres verirler bu adrese gönderim diye siz de karşı ödemeli yolalrsiniz 
tarafından
Şimdi tekrar okuyunca daha net anladım siz dediğim gibi satıcıyla konuşun bir yanlışlık mı oldu acaba hem ücret iadesi yapmışsınız hem de ürün göndermişsiniz diye sorun. Belki özür niyetine göndermişlerdir en azından iciniz rahat eder ha eğer bir yanlışlık varsa da bir çözümünü karşılıklı bulursunuz
(650 puan) tarafından
Satıcıya soru sor kısmından ulaştım canım bize iade etmenize gerek yok dediler

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 132 göst.
+3 oy
0 cevap 298 göst.
0 oy
2 cevap 257 göst.
22 Kasım 2024 Aile & Aşk kategorisinde Zeynepjdjdjd (326 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,469,552 soru

24,073,689 cevap

330,815 kullanıcı

...