0 oy
350 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (473 puan) tarafından
Kullanan varmı doktorum yazdı düzensiz adet için

3 Cevaplar

0 oy
(38 puan) tarafından
Bana düşük riskinden dolayı verdiler sadece iki tane içtim ve alerji yaptı kusma olmuştu doktor hemen bıraktırdı bana ağır gelmişti 
(473 puan) tarafından
Şimdi içtim bakalim ne olacak bende de inslah iyi gelir
(38 puan) tarafından
İnşallah iyi gelir yan etki yapmaz
-Reklam-
0 oy
(982 puan) tarafından
1 ay falan kullandım ben adet düzensizliği için ondan sonra düzene girdi bir daha da kullanmadım ama bana doktor yazmadı ben gittim kendime aldım
(473 puan) tarafından
Insalah benimde düzene girer adet oldugum zaman oluyorum olmadigim zaman çokk ağrilice geliyor çok rahatsizim bu durumda
(982 puan) tarafından
İnşallah düzene girer
0 oy
(10,293 puan) tarafından
Banada vermişti adet gecikmemden dolayı 10 gun gelmişti adetim 
(473 puan) tarafından
Gel  dedimi sonra doktor size

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 613 göst.
0 oy
1 cevap 825 göst.
+1 oy
2 cevap 280 göst.
11 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Funda6363 (1,096 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,175 cevap

367,322 kullanıcı

...