0 oy
189 göst.
Diğer kategorisinde (1,559 puan) tarafından
Arkadaşlar her yıl zam gelince girdiğimiz aydan baslamiyormu zamlı olarak vermeye. Mesela ağustosta girdik ağustostan itibaren değil mi zamlı olarak Kira vermek.

1 cevap

0 oy
(9,473 puan) tarafından
Evet o şekilde olması gerekiyor 
(1,559 puan) tarafından
Bizim ki ağustosta eşim eski şekilde vermiş ağustosta zamlı vercek aradı verin diye
(9,473 puan) tarafından
Yok öyle bı dünya sözleşme var mı ne yazıyor orda
(1,559 puan) tarafından
Sözleşme bitti
(9,473 puan) tarafından
Yoksa her türlü cirit atmak ister kuzum bı şey desen sözleşme yok dicek
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 551 göst.
28 Aralık 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Dilekk (1,749 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 225 göst.
23 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Melek2844 (61 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 210 göst.
28 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 546 göst.
26 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Asenat_m Hersey (821 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,448 soru

24,669,278 cevap

367,164 kullanıcı

...