0 oy
275 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (721 puan) tarafından
Boşanmak istiyorum artık ne ailesiyle ne kendisiyle bir durmak istemiyorum. Yapılan sseylerin sonrasında yapmasaydın ne yaptın ki gibi şeyler aldatilmalarim oldu ben yorgunluktan geberirken yorulcak ne var dendi. O yüzden istemiyorum kararım kesin 8 senedir evliyim 8 senedir 8 kere yuzum anca güldü nerdeyse.. Sorum şu iş nasıl ilerler üstüme hiç bişey yok çalışmıyorum da biri 2.5 biri 7 yaşında iki çocuğum var büyük kızım zaten hiç sevmiyo bunları küçüğü daha bebek olduğu için algılayamıyor neyin ne olduğunu o yüzden süreci öğrenmem lazım 

1 cevap

0 oy
(2,944 puan) tarafından
Ailene söyledin mi bu durumu
(721 puan) tarafından
Hayır daha tam anlamıyla demedim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
29 cevap 4,112 göst.
14 Ocak 2020 Aile & Aşk kategorisinde ♥️♥️Miracım♥️♥️ (1,489 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 382 göst.
15 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Gonul. yaram (1,078 puan) tarafından soruldu
0 oy
36 cevap 2,434 göst.
0 oy
10 cevap 734 göst.
11 Haziran 2024 Aile & Aşk kategorisinde Sevgisiz_hayat_47 (2,005 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,826 soru

24,674,436 cevap

367,450 kullanıcı

...