bugün işler erken bitti yemeğim de var bi kahve içerken Yabani izliyorum ,birazdan da parka gideriz belki hava güzel bugün.. sizler napiyosunuz
Bende cocugu uyuttum bi yandan koli hazirlayip bir yandan kahvemi yudumluyorum afiyet olsun
1,512,646 soru
24,671,738 cevap
367,292 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın