0 oy
204 göst.
Diğer kategorisinde (353 puan) tarafından
Doğru mu acaba 

4 Cevaplar

0 oy
(1,345 puan) tarafından
Kaç aylık . Bebeğin . 2 kilo yazıyorsa ödem de vardır benim 4 kilo denildi doğdu 2 gün snra 3500 kiloya düştü ödem atti
(353 puan) tarafından
36 haftada 3100 yazıyor
-Reklam-
0 oy
(2,767 puan) tarafından
Yanılma payı oluyor canım. Hamileyken 35. Hafta da doktor 3 kg dedi. Dedim doğuma kadar 4ü bulur bu nasıl doğurucam filan. 37+4te doğum yaptım kızımın kilosu 2 kg 950 gramdı. O yüzden net sonuç vermiyor genelde. Tahmini gibi düşün.
(353 puan) tarafından
Anladm teşekkür edern
0 oy
(591 puan) tarafından
Usg kağıdında yanılma payı da yazar +-500 gr. gibi. Vücut ölçülerine genişliğine göre tahmini bir sayı çıkarır usg ama doğru çıkanda oluyor. Mesela benim hemen hemen usgde çıkan kiloda ve boyda doğmuştu kızım
(353 puan) tarafından
Anladm teşekkür ederm
0 oy
tarafından

2 gün önce 2800 dediği bebeğim 3480 Gr doğdu :D

(353 puan) tarafından
Eksik.ciktigi gibi fazlada cikiyor o zmn
tarafından
Yani bide 36+6 haftalık dogdu

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 113 göst.
5 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Neslihannn (60 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 94 göst.
5 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Neslihannn (60 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 382 göst.
9 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Roj_can (70 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 314 göst.

Kategoriler


1,512,336 soru

24,667,936 cevap

367,096 kullanıcı

...