Benim kuzenin hanımı da öyleymiş sürekli dış gebelik gibi 2 ay hamile kalıp bebeğini kaybediyormus...
Önce kan pıhtılaşmasını kontrol altına almaya başlamışlar sonrasında yumurta güçlendirme çalışmaları yapılıyormuş bu 3.denemesi inşallah bu sefer olacak...
Sizde iyi bir kadın doğum doktoruna gidip sorabilirsiniz.
1,512,345 soru
24,667,977 cevap
367,101 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın