0 oy
86 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (770 puan) tarafından
Bi ay oldu doğum yapali sezaryan dogum oldu kanamam yok denecek kadar azdi idrar yolu enfeksiyonum oldugu icin gecen hafta doktora gittim fitil verdi ilk gun kullandım ertesi gün kanamam cogaldi sonra adet oldum sandım ilk dogumumda 30 gunde olmuştum çünkü fitile ara verdim kanama gelmedi sonra tekrar fitile basladim kanama yine çoğaldı neden acaba bilgisi olan var mi

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 591 göst.
16 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Prensesannesi0806 (61 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 265 göst.
2 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 469 göst.
24 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 384 göst.
1 Haziran 2022 Diğer kategorisinde 3434 (43 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...