0 oy
93 göst.
Diğer kategorisinde (210 puan) tarafından
Kizlar Allah nasip ederse bu ay sonunda doğum olacak sezeryan olduğu için planlı. Ama şu son bir haftadir özellikle kendimi o kadar şiş hissediyorum ki ayaklarımın alti aciyor ayaklarım şekil değiştirdi resmen sislikten elim yüzümde öyle parmaklarımı kapatamıyorum tuzu mu fazla kaçırdım bilemedim ilk.gebeligim bu kadar olmamıştı. Doğumdan sonra ödem hemen iner mi ne yapmam lazım bunun için 

2 Cevaplar

0 oy
(2,405 puan) tarafından
Tuzlu şeyler tüketmeyin özellikle turşu çok yapıyor. Bol bol su ve yürüyüş çok önemli. Doğumdan sonrada aynısı geçerli.
-Reklam-
0 oy
(568 puan) tarafından
Doğumdan sonra gider canom tuz hamur az tüket bol sıvı al

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 81 göst.
0 oy
3 cevap 85 göst.
0 oy
6 cevap 302 göst.
0 oy
1 cevap 125 göst.
30 Ekim 2025 Diğer kategorisinde _irem25 (99 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,635 soru

24,671,552 cevap

367,283 kullanıcı

...