Napıyorsunuz kızlar. Kahveler içildi mi isler bitti mi ?
Biraz sohbet edelim.
Bende kahvemi içtim uzanıyorum simdi❤
İnşallah benimde kendime ait evim olurda böyle kahve yapıp icebilirim
Bizdede böyle
Kahve içme gibi bir alışkanlığım yok. Acıktım yemek yiyecem ben
yeni içiyorum sunum munum yok valla iki sıpayla fincan altını bile koymadım jdjd
1,512,664 soru
24,672,070 cevap
367,309 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın