0 oy
351 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (205 puan) tarafından
Oglum 1 yaşinda evde sutu az ver yavaş yacaş kesmeye başla diyorlar bense istemiyorum sizce

10 Cevaplar

0 oy
(1,535 puan) tarafından
Benimki 15 aylık çok azallttim Allah'ın izniyle tam kesmek istiyorum ama cesaret edebilsem çünkü mama ile uyutuyorum
-Reklam-
0 oy
(2,961 puan) tarafından
Devam sütü dediğiniz mama mı ?
(205 puan) tarafından
Evet mama
(2,961 puan) tarafından
Biz 14 aylığız kesmedik henüz. Gündüz hiç içmiyor diyebilirim ama gece tam bir bağımlı
0 oy
(692 puan) tarafından
İnek sütü vermedim bebelac verdim iki bucuk yasına kadar 
(2,767 puan) tarafından
Devam sütü derken canım. Mamadan bahsediyor.
(692 puan) tarafından
Markette devam sütleri var kutu süt cocuklar İcin o aklıma geldi onun için öyle yazdım
(2,767 puan) tarafından
Tahmin ettim canım. Bebek daha 1 yaşında ya o yüzden.
0 oy
(753 puan) tarafından
Tam hatırlayamıyorum ama 1.5 yaşından sonra sadece gece yatmadan süt veriyorum bazen içimin devam sütü bazende yarım yağlı sut veriyorum. Şuan 2 yaş 3 aylık. Gün içerisinde veriyorsanız yavaş yavaş azaltabilirsiniz
0 oy
(5,740 puan) tarafından
26 aylıktı kendi bıraktı Ama anne sütü icmiyorsa devam sütü içmeli 2 yaşına kadar tabi yine de siz bilirsiniz 
(205 puan) tarafından
5 ay emzirmišdim ama bazi sepeplerden beni emmedi bende mama vermeye başladim bende 2 tašina kadar vermek istiyorum
0 oy
(326 puan) tarafından
Benim bebeğim 2.5 ay emdi sadece 27 aylıkken kestim devam sütünü 2 yaşına kadar en azından gece verilmeli bence ben zorla bıraktirdim tabi gece kalkıp ağliyodu mama diye 1 yaş çok erken ama sen yinede bi doktora filan danış daha sağlıklı karar verebilirsin 
0 oy
(825 puan) tarafından
Valla cnm benim oğlumda 14 aylık 1 yaşinda bende mamayı kescem Bebelac veriyorum yemek felan her şeyi yiyor, geceleri sadece normal süt vercem gece uykusunda sütünü içer uyur artık bende öyle yapcam , çünkü mama hem şişiriyor 6 kutu maması kaldı, mamasını icmese doymuyor o yüzden artk süte alisdircam öğlen sit içer bide akşam uykusunda içer yeter 
0 oy
(1,262 puan) tarafından
Benimki de 13 aylik sabah uyanınca ve gece uyuturken günde iki sefer 6 ölçek veriyorum. Gün içinde emiyorda ama göğsümde biberondan daha az duruyor o yuzden kesmedim mamayi bir de cok az su içiyor su ihtiyacını mamadan karşılıyor benimki bu gibi ayrıntılar da önemli sizde ona gore gozlemlersiniz 2 yaşına kadar yüzde 30 oraninda anne sütü alması gerekiyor buradaki esas olan yüzde 30 luk kısmını anne sutune en yakin olan mama ile desteklemek yine de kesmeyi dusunurseniz süt vermek en son tercihiniz olmali sütün yerine yogurt vermeniz daha yerinde olur
0 oy
(2,295 puan) tarafından
Doktorumuz 10 aylıkken vermeyin sizin yediğinizden yesin dedi ama bizim kilosu boyu iyiydi maşallah doktorunuza sorun derim 
0 oy
tarafından
Doktor maddi durumunuz el veriyorsa 2 yaşına kadar mamayı verin diyor . Ben o yaşa kadar kesmeyi düşünmüyorum 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 198 göst.
23 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 187 göst.
16 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde Nursena324 (552 puan) tarafından soruldu
+6 oy
36 cevap 8,220 göst.
0 oy
2 cevap 177 göst.

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...