0 oy
209 göst.
Diğer kategorisinde (2,603 puan) tarafından
Komşunun sünnet cemiyeti oldu gidemedik benim kız doğduğunda gelmişti alt üst pijama bide 50 TL koymuştu. 2 sefer gittim evine zarf vermek için ilkinde kendi yoktu 2. Ye gittim kapıyı açması kimse. Yine gideyim mi sizce 

2 Cevaplar

0 oy
(6,669 puan) tarafından
Git bence canım nolcak 
(2,603 puan) tarafından
Uzun zaman oldu cemiyet yaptığı da ayiplamazlar heralde.di mi
(6,669 puan) tarafından
Anlatırsın böyle böyle oldu diye niye ayıp karsilasinlar sorun olacağını zannetmiyorum ben
(2,603 puan) tarafından
Gideyim bu gün ben o zaman
-Reklam-
0 oy
tarafından
Geldim sizi bulamadım hayırlı uğurlu olsun diye ver bişey olmaz 
(2,603 puan) tarafından
Bugün gideyim tekrar o zaman

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 865 göst.
5 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Mona Lisa (1,579 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,566 cevap

366,955 kullanıcı

...