0 oy
260 göst.
Diğer kategorisinde (2,385 puan) tarafından
Maasimin bir kısmını yatırım icin altın yapmak istiyrm bilezik vs olur mu ne önerirsiniz arkadaslar?

7 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bende burma var galiba 48 e almıştım geçen sattım 1 tanesi 71 bindi 
-Reklam-
0 oy
(5,508 puan) tarafından
Yatırım için bilezik vs bence gerek yok eğer takmayacaksan. En güzeli 10-25-50-100 gramlık durumuna ve elindeki paraya göre külçe altın. 
0 oy
(3,631 puan) tarafından
Yatırımcının ata altin derim
0 oy
(1,284 puan) tarafından
Canım biz 24 ayar gram altın aldık en azından zarar etmezsin 
0 oy
(105 puan) tarafından
Gram en iyisi ben yıllardır param oldukça gram alırım. Gramın küçüğü büyüğü de olmaz mesela geçen yarım gram aldım. Ondan önce 1 gram aldım kenara attım. Önümüzdeki haftada 1 gram alcam Allah'ın izniyle. Böyle böyle birikiyor işte ve gramdan asla zarar etmezsin. Öyle bilezik falan mutlaka değeri düşüyo. Evet yine kâr ediyosun ama gramdan hiç değer kaybetmezsin
0 oy
(236 puan) tarafından
Ata altını derim 
0 oy
(2,266 puan) tarafından
Altının en iyi hali: kzl, ggk, tua gibi altın yatırım fonları 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 232 göst.
0 oy
4 cevap 378 göst.
0 oy
3 cevap 254 göst.
30 Ocak 2026 Para & Ekonomi kategorisinde Amour (2,037 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 306 göst.
27 Ocak 2026 Para & Ekonomi kategorisinde -Defne- (243 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,574 soru

24,671,011 cevap

367,261 kullanıcı

...