0 oy
1,368 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Aneler günü için ona çiçeknsepetinden saat hediye ettim onun fotorafını baskı yaptım. Sonra ona, sana hediye aldım dedim ne aldın dedi, bende boşvr supriz olsun dedim sonra senmi aldın oğlummu aldı defi, bende ne farkeder dedim ha ben ha oğlun dedim, hediyeyi ona gösterdim suratı düştü beğenmedi, bende dedim beğenmedinmi yok normal beyenmedim gibisine yaptı sonra dedi ben beyenmezsem çocuklarım drğiştircek dedi, bende hediye değiştirilirmi dedim evet değişir nolmuş yani oğlumun parasıyla alınmadımı yabancımı oğlum dedi, bende kalktım siparişi iptal ettim. Çünkü hiç birşey haketmiyor gerçekten birdahada hediye falanda almicam. Not olarakta iyiki anemiSin dünyanın en kıymetli kayınvalidesi diye yazdım yzdığımada binpişman oldum iyikide siparişi iptal ettim. Kendi öz aneme bşy almadım ona aldım hketmiyor bile

23 Cevaplar

+10 oy
(10,754 puan) tarafından
Bugünki postlardan anladık kayınvalide asla ve katiyen anne yerini tutmaz tutmayacakta
tarafından
Bende iyileride var ama anne yerini tutmaz gibi algıladım :D
(783 puan) tarafından
Yinede annenin yerini tutarmi sence nekadar iyi olsada kayinvaliden he cok sevebilirsin ama öteki taraftaki seni büyüten o yasa getiren aynı kefede olurmu sencede
tarafından
Sonuç olarak eşimi büyüttü o yaşa getirdi , benim için eşitler asla ayrım yapmıyorum ikiside benim için aynılar
(783 puan) tarafından
Herkes fikrinde özgürdür tabi benim içinde böyle
tarafından
Tutmaz en iyisi bile tutmaz herkesin kendi anne babası var.
-Reklam-
+2 oy
(31,518 puan) tarafından
Lütfen şunda bir anlaşalım kaynanamız bizim annemiz değil.. Ve mümkünse herkes kendi annesine hediye alsın. Kimse karısına veya kocasına anneme hediye al diye baskı yapmasın. Kaynanalarda gelin ve damattan hediye beklemesin biz bir çiftiz çift olarak aldık diye iki anneye de hediyeleri verelim konu kapansın. lütfen bunu normalleştirelim. 
(5,024 puan) tarafından
eğil kız artı atıyorum :)
0 oy
(20,948 puan) tarafından
İyi yapmışsın hakedene hakettiği yapılır 
tarafından
Artık kargo yolunu gözlesin ömür boyu
0 oy
(79 puan) tarafından

Kız Allah seni :silly:

tarafından
Haketmiyor malesef
0 oy
(1,046 puan) tarafından
İyi yapmışsın böyle insanlara değmez 
tarafından
Kendi aneme almadım ona aldım hajetmiyor
(1,046 puan) tarafından
Keşke kendi annene alsaydın ya da şimdi ona alacağın yere annene al ver
0 oy
(1,051 puan) tarafından
Bence aldığın hediye kaynana işi bir şey değil yaşitin birinin bayilacagi türden ama yetişkin yaşlıca biri beğenmez hediye anne tarzı olmalı ne bileyim bir citf ayakkabı bir çanta kıyafet vb alabilirdin ama beğendiği ya da eksik olan bir şeyi almak şart yani duygu yüklü şeyler bence sevgililer gününe yıldönümüne yakışıyor 
tarafından
Oldu bide özel şöfür tutup araba alayım ona. Kendi aneme hediye almadım ona aldım beğenmedi.
(1,051 puan) tarafından
Yani sen neden kendi annene değil de kıymet bilmeyen kaynana aldın orasina anlam veremedim
tarafından
Benim anem uzak bana ben ona ayrı alcam zaten bir ay sonra memlekete gitcem ona kendim vermk istiyorum
0 oy
(5,596 puan) tarafından
İyi yapmışsın ona verdiğin parayi kendin için harca 
tarafından
Aynen öyle yapcam
0 oy
(26 puan) tarafından
Kişiye özel yapılan şeyler iptal edilemiyor aslında nasıl iptal ettiniz
tarafından
Canlı yayın sohbeti var ordan iptal etmek istiyorum dedim iptal ettiler
0 oy
(1,071 puan) tarafından
Bence iptal etmekle en doğrusunu yapmışsın 
0 oy
(4,474 puan) tarafından
Kaynanalar gelinlerin rakibi bence  aşırı kıskançlar sadece elti değil görümce kaynanası da gemide yürümez o gemiye kocamda binse anası at dese atacak o derece
0 oy
(2,137 puan) tarafından


Dünyanın en güzel çiçeği sensin, merhamet ve şefkat timsali anneciğim, iyi ki varsın, seni çok seviyorum, anneler gününü kutlarım ( bende bu mesajı attım ) sadece görüldü attı bundan sonra tövbe bir daha mesaj atmam

tarafından
Timsaliyi timsah diye okuyan ben:)) timsahlar gerçekten
(2,137 puan) tarafından
Vala ya en azinda cevap olarak 1 kalp  koya bilirdi yok sadece gürüldü attı
(31,518 puan) tarafından
Kız fenalaşmış falan olmasın telefon başında ben böyle mesaj atsam kaynanam şoka girer. Ama ben görmediğim ilgiyi sevgiyi gösteremiyorum maalesef:(
(2,137 puan) tarafından
Vala bende ilgiyi sevgiyi gömedim hani oda anne ya mutlu olsun dedim
0 oy
(204 puan) tarafından

Kız altın yüzük falan alsaydın bak nasıl başında tac ediyordu seni :angel:

0 oy
(8,046 puan) tarafından
En iyisini yapmışsın canım gerek yok hak etmeyen biri için uğraşa 
0 oy
(719 puan) tarafından
Bu evlendikten sonraki 3. Anneler günü, böyle olacağını bildiğim için hiçbirinde hediye almadım söz ile kutlarım o kadar 
0 oy
(3,027 puan) tarafından
Kendi annenle aran mi bozuk canim.ayrica ne fettan kadınmış bu kaynana
tarafından
Hayır anem memlekete ona gidince alacam
0 oy
(44,144 puan) tarafından
Benim kaynanam bu beğenir asla beğendim demez mesela biri yeni üst baş alsın özel günlerde giyer ben alınca pis işlerde gundelige öyle kötü şeyler de almam bide oğlum sagolsun alıyor der oğlu hiç almaz ben almasam nankörlük bunun adı ya 
0 oy
(8,118 puan) tarafından
Yeminle benle eşim kaynanama penye  elbise aldik sonra esim annesine verip  anneler günün kutlu olsun anne dedi oda ne grek var dedi insan bir teşekkür  eder hiç eline  alıp bakmadı bile hama  beğendim  dedi şeytan kadin
0 oy
(133 puan) tarafından
Ben geçen senelerden tövbeliyim 2 yıllk evliyim ilk sene kadife yasin seccade tesbih yaptırmıştım bi saol bile demedi geçen sene terlik aldım yine hic bişey demedi bide kullanmıyor sanırım hiç görmedim evde yada ayagında  beğenmedi diye düşündüm bu sene bişey almadım
0 oy
tarafından
Bence herkes sadece ve sadece altını çiziyorum kendi ANNESİNE hediye alsın gerisi hayal kırıklığı 
0 oy
(3,272 puan) tarafından
Ne kadar ayıp. Terbiyesiz ya oğlumun parası ne demek. Ben de küsüm bu sene. Oğlu düşünüp hediye almadı. Her zaman sülalesini ben düşünürdüm çünkü. Bir de benim aldığım her hediyede bile isteye eşime teşekkür ederlerdi. Bir daha da asla bir şey almam 

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,220 göst.
0 oy
17 cevap 1,036 göst.
11 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Blablabla (102 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 639 göst.
0 oy
5 cevap 1,317 göst.
19 Kasım 2019 Diğer kategorisinde BEJNAMIN (733 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,597 soru

24,671,189 cevap

367,272 kullanıcı

...