Zana neymiş anlamı merak ettim.Bence çok çirkin hem söylemesi ne bileyim zona der gibi.
Lina ismini bende kızıma düşünmüştüm ama benden başka koyacak kimse olmadığı için annemin ismini koydum.Başka da kızım olmadı nasip değilmiş.Çocuklar her söylediği yapılacak olsa benim de oğlum kardeşin olcak dediğimizde beri Nasrettin Hoca diyor
Benim küçük kızın adı Lina ne kadar cadı olsa da ismine çabuk alıştık .anlamı , cennetteki hurma ağacına denir.
1,512,662 soru
24,672,052 cevap
367,307 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın