::::::::::::❄❄❄:::::)))))))
Çocuğu pazar günleri anneme bırakıyorum cumartesi akşamından kalmaya gidiyorum pazar günü annemlere duruyo bende işe geliyorum standart pazar bı geçen hafta kardeşim burda diye kahvaltıya gitmiştik
Eşimin uyanmasını bekliyorum kahvaltı için
Soğuk üşüyorum
1,512,647 soru
24,671,781 cevap
367,293 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın