::::::::::::❄❄❄:::::)))))))
Çocuğu pazar günleri anneme bırakıyorum cumartesi akşamından kalmaya gidiyorum pazar günü annemlere duruyo bende işe geliyorum standart pazar bı geçen hafta kardeşim burda diye kahvaltıya gitmiştik
Eşimin uyanmasını bekliyorum kahvaltı için
Soğuk üşüyorum
1,512,661 soru
24,672,002 cevap
367,302 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın