0 oy
224 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (164 puan) tarafından
Kızlar oğlum 6. Ayın içinde regl olmadım daha ve hormonlar beni psikolojik ve bedenen yıpratıyor ne yaparsam regl olurum 

5 Cevaplar

0 oy
(2,485 puan) tarafından
Hastaneye gittin mi benimde 10 ay olmak üzere daha bi değişiklik yok gidemedim de dr a
-Reklam-
0 oy
(32,622 puan) tarafından
Doktora gidip adet söktürücü alabilirsin canım 
0 oy
(8,164 puan) tarafından
Hiç sıkıntı yapma cnm bnmde 6 7 ci ayında oldum olursun kimisinin bir sene bile suruyo olmamasi
0 oy
(658 puan) tarafından
Ayyy keşke bende olmasam. Doğum yaptım 3 ay sonra hemen regl oldum ve düzenli bir şekilde ilerliyor. Halam emzirme işi bitene kadar hiç regl olmamış. Annem de benim gibi hemen regl olmuş abim ve bana doğum yaptığında. Anneme çekmişim.

Sizi anlıyorum ben mesela adet olacağım xaman karnim davul gibi şişiyor sanki hamileyim ruhum patlior psikolojik olarak çöküntü yaşıyorum ama regl olur plmaz hemen geçiyor. Zor iş valla. Doktora gidip ilaç vs alabilirsiniz. 
0 oy
(3,000 puan) tarafından
Soğan suyu içerek :D

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 277 göst.
0 oy
0 cevap 150 göst.
23 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde anneadayi_96 (1,884 puan) tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 734 göst.
12 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Prensimin annesi (314 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,801 soru

24,673,938 cevap

367,431 kullanıcı

...