0 oy
282 göst.
Diğer kategorisinde (77 puan) tarafından
Tyt ye girecek olan var mi yada çalışan 

4 Cevaplar

0 oy
(257 puan) tarafından
Ben gircem ama çalışmadım hiç. 

Bebem var iki aylik
(77 puan) tarafından
Bende yeni başladım sayılır  bi planin var mi

Masallah bende de 3 tane var
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben de gireceğim canım 2 yıllık açık öğretime hiç çalışmadım o kadar da zaman geçti ki unuttum her şeyi En ufacık bir şey bile hatırlamıyorum 2 yaşında o kadar yaramaz bir oğlum var ki saçımı kaşımama bile vakit yok Nasıl yapacağım onu da bilmiyorum
(77 puan) tarafından
Aynen bende oyleyim hic bisey kafamda kalmamis seneye kadar ne calisabilirsem motive edecek birilerini ariyorm iste
0 oy
tarafından
Önüme çıkan her sınava girebilme özelliğim var tyt ayt ydt yds yokdil kpss 
tarafından
En güzeli yaa kendimizi deniyoruz.
(3,631 puan) tarafından
Bir gün yeter girdiğin sınavlar diyip almayacaklar ;)
tarafından
Sjsjsjsjjs
(77 puan) tarafından
Ne soruyolar daha cok neye yonelik konular
tarafından
Tyt 9. Ve 10. Sınıf konularını soruyor
0 oy
(732 puan) tarafından
Bende sözde giricem kitap vs aldım ama daha tarihlerini bile bilmiyorum belkide kayıt zamanı geçmiştir bile 2 çocukla zorda olsa girmek istiyorum 
tarafından
Ki kayit zamanı coktaaaan gecti
(77 puan) tarafından
Kayit zamani gecti seneye hazirlaniyorum ben

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 198 göst.
21 Şubat 2022 Aile & Aşk kategorisinde Dunyam1212 (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 585 göst.
18 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Ankakus_1 (494 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 198 göst.
29 Haziran 2024 Aile & Aşk kategorisinde Sinem48300 (682 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 330 göst.
12 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Hicrannn (2,385 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...