0 oy
104 göst.
Diğer kategorisinde (21 puan) tarafından
Kızlar en son 27 Mart'ta adet oldum 3 Nisan'da banyo yaptım bida adet olmadım kaşık ağrısı var ama adet olmuyorum cuma günü test yaptım tek çizgi çıktı sizce gebelik varmıdır daha istemiyorum 2 buçuk yaşında kızım var ama 

1 cevap

0 oy
tarafından
Bir sürü pist açtın dur bi
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...