0 oy
118 göst.
Diğer kategorisinde (21 puan) tarafından
Kızlar en son 27 Mart'ta adet oldum 3 Nisan'da banyo yaptım bida adet olmadım kaşık ağrısı var ama adet olmuyorum cuma günü test yaptım tek çizgi çıktı sizce gebelik varmıdır daha istemiyorum 2 buçuk yaşında kızım var ama 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 381 göst.
9 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Mevah (2,605 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 211 göst.
22 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Zeynep.hk (6 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 754 göst.
0 oy
2 cevap 776 göst.

Kategoriler


1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...