0 oy
125 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,209 puan) tarafından
Kızlar 4 ay önce sezeryanla doğum yaptım iki kez idrar kaçırdım. Yani sık olmadı ama kafama takıldı, sezeryanla bu durum normal mi 

Doktora gitmek için üroloji mi kadın doğum mu bakıyor?

Daha önce yaşayan başına gelen var mı 

1 cevap

0 oy
tarafından
Ayda 2 kereden fazla kaçırman yoksa normal canım vücut 1 yılda toparlaniyor eğer ayda 2den fazlaysa o zaman doktora görünmen gerekiyor
(1,209 puan) tarafından
Anladım canım yok toplamda iki kez oldu. Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 271 göst.
14 Şubat 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Bhreken (114 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 200 göst.
13 Mart 2024 Diğer kategorisinde masalım0435 (50 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 265 göst.
0 oy
3 cevap 291 göst.
13 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Deflin (544 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,781 soru

24,673,736 cevap

367,415 kullanıcı

...