0 oy
892 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Ama kızlar yok benim ihtiyacım ama görümcem yengem vs diyenlere vermiyorum güvenmiyorum önce benim diyorsunuz sonra özelden dıdısının bilmem neyi çıkıyor gerçekten ihtiyacı olanlara gitsin lütfen. 

11 Cevaplar

0 oy
(13,664 puan) tarafından
Sağlık ocağına yada muhtarlığa bıraksana kuzum 
tarafından
Muhtarlık nerde bilmiyorum da sağlık ocağına bırakırım artık olmazsa
(13,664 puan) tarafından
Ben öyle yapıyordum ebe abla ihtiyaç sahibi aşıya vs gelince veriyordu
(719 puan) tarafından
Bende de kız bebek elbisesi çok vardı bu fikir çok iyi, ben de sağlık ocağına bırakayım
(159 puan) tarafından
Birazcık da bana verir misiniz? Yemin ederim yalan söylemiyorum ilk doğduğu zaman komşular erkek kıyafeti vermişti onları giydirdim sonra da bir abla yardım etti şuan hâlâ o kıyafetleri giyiyor küçük oluyorlar kuzuma nolur bana gönderin Allah ne muradınız varsa versin
(719 puan) tarafından
Benim elimde olanlar 0-3 ay malesef
-Reklam-
0 oy
(9,263 puan) tarafından
Ay bendede çok var yaa ne yapsam acaba.
tarafından
Ben hep veriyorum valla birilerine
(894 puan) tarafından
Cnm eğer yeni doğan sa bebegim 4 gün sonra 1 aylık olcak erkek bebek talipim
0 oy
tarafından
Kızlar kaç yaş bilmiyorm ama 2 yasında tanıdığım durumu çok muhtaç komşum var ben ona veriyorrm hep :( 
tarafından
2 yaş olmaz ki :/
tarafından
Sağlık ocağına ver canım
0 oy
(894 puan) tarafından
Cnm eğer yeni dogansa talbim ben bebeyim 1 aylık olck 4 gün sonra 
tarafından
Kışlık 12 18 ay denk geliyorsa senin oğluna
(894 puan) tarafından
Olsn cnm saklrim vermk istrsen tabi
tarafından
Canım nerde yasiyorsunuz?
(894 puan) tarafından
Trabzon cnm
(894 puan) tarafından
Ndn sordn cnm
0 oy
(373 puan) tarafından
Benimde kız kıyafetlerine çok çok ihtiycm vr
tarafından
Sana daha önce gönderen ablan kim canım tanıyor.muyum ona göre hareket edecem yoksa yanlış anlama burda çok kötü şeyler yaşadım ve kimseye de güvenmiyorum
(373 puan) tarafından
İsmi kaybolmuş 94 burda ama gerçek ismi duygu hep konuşuruz Allah bin kere razı olsun ondan
(20,952 puan) tarafından
Derya ağrının neresinde oturuyorsun bende ağrıliyim
(373 puan) tarafından
Diyadin canm
(20,952 puan) tarafından
Derya ozelden yazdım sana bana çok yakınsın belki yardımcı olabilirim aynı memleketteniz
0 oy
(784 puan) tarafından
Valla ne yalan soylim benim çok ihtiyacım var. Bebeğim henüz 9 aylıktır. Geçenlerde bikac aorca verdi abalmin arkadaşı oda sağolsun kışlık ve küçük geldi. Yine de tabi Allah razı olsun düşünüp vermiş. Bana lazım eğer sende istersen ?

Ömür boyu dua ederim 
tarafından
Canım kışlık benimde kıyafetler seninkine küçük gelebilir kışın giymesi için
(784 puan) tarafından
Yaa anladım canım yazlık sandım. Yine de sağol düşünüp yazmışsın buraya :)
tarafından
Rica ederim:)
0 oy
(940 puan) tarafından
Benim oğlum 4 aylık eğer uygunsa bana gönderir misiniz 
tarafından
Kıyafetler kışlık canım 12 ay falan uygunmu ayı tutuyor mu yanı giydirmeye
(940 puan) tarafından
Ocakta doğdu zaten Kasım'da falan 10 aylık oluyo
0 oy
(98 puan) tarafından
10 aylık bebeğim var eğer vermek istersen almak isterim. 10aydan küçük yeni doğansa  olmaz. 
0 oy
tarafından
Canım benim oğlum var istersen verebilirsin 
tarafından
Canım senin oğlun büyük olduğu için olmaz :/
tarafından
Sağol canım sağlık olsun
0 oy
tarafından
Hangi ay yada yaş grubu bide neler var
tarafından
12 ay kışlık var işte e bebekten aldığım polar kıyafetler takımlar öyle
tarafından
Velim için istemistim bebeği 15 aylikmis maalesef olmaz
0 oy
(662 puan) tarafından
Kaç yaşında canm cocugun

İlgili sorular

0 oy
31 cevap 1,691 göst.
1 Şubat 2020 Alışveriş-Hediye kategorisinde Ozlemesrash (79 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,196 göst.
27 Aralık 2025 Diğer kategorisinde UykusuzBirAnne (1,796 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 144 göst.
30 Temmuz 2024 Aile & Aşk kategorisinde Nisacan (17 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 356 göst.

Kategoriler


1,512,340 soru

24,667,966 cevap

367,100 kullanıcı

...