0 oy
361 göst.
Diğer kategorisinde (6,390 puan) tarafından
Urfadan tokata geldik iki gundur ust uste derprem oluyor diye babamlar gonderiyor kendimi yari yolda birakmis gobi hissediyorum

2 Cevaplar

0 oy
(10,293 puan) tarafından
Onlarda gelselerdi
(6,390 puan) tarafından
Gelmediler kantinleri var
-Reklam-
0 oy
(5,158 puan) tarafından
Yok ya öyle düşünme canım emin ol seni düşünmüşlerdir, Urfa'daysan muhtemelen Maraş depremini yaşamışsındır belki yine etkilenmeni istememislerdir

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,765 göst.
27 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Meriyadairem& (3,396 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,475 göst.
14 Şubat 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 529 göst.
1 Şubat 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 295 göst.
25 Mart 2022 Aile & Aşk kategorisinde kaya (316 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...