0 oy
1,149 göst.
Diğer kategorisinde (56 puan) tarafından
Bir türlü karar veremiyoruz kız ismi önerir misiniz? 

32 Cevaplar

+1 oy
(6,090 puan) tarafından
Benimkinin adı Tomris :D bence duyduğum en güzel kadın ismi :)
(6,090 puan) tarafından
Kız kardeşim de Umay :D amin canım cümlemizinki :))
(1,688 puan) tarafından
Yoksa mahsumlar apt bir esinti mi tomris ☺️
(6,090 puan) tarafından
Yıllar oldu Türk dizisi izlemedim. Açıkcası öyle bir karanter olduğunu da şuan sizden öğrendim :)) büyük Türk hükümdarı Tomris Hatundan ilham alarak koyduk :)
(1,688 puan) tarafından
Bende orda ilk duymuştum yıllar önce ordan aklımda kalmış adıyla büyüsün pıtırcık ❤️
(6,090 puan) tarafından
Çok teşekkürler sağolun. :)
-Reklam-
+1 oy
(64,965 puan) tarafından
kendi adımdan sonra kızımin adi ☺️☺️☺️☺️
0 oy
tarafından
Asel, Zümra, Esila, Aybike, Ahsen bunlar cok popüler 
0 oy
(6,342 puan) tarafından
Biz Ela koyacağız büyük ihtimalle 30 haftalık hamileyim ilk kızımın adı Meryem 
(64,965 puan) tarafından
ela candir ☺️
0 oy
tarafından

Kızımın ismi BELİNAY <3

0 oy
(784 puan) tarafından
Zeynep Hafsa 

Erva 

Meyra 

Mihra
0 oy
(10,286 puan) tarafından
Ebrar Ada kızımın ismi

Buğlem 

Mercan

Ayla

Zeynep

Tuğçe 

Dilara 
0 oy
(371 puan) tarafından

Cemre ve Nazlı bir kızım yok ama olursa bu ikisinden birini koymak istiyorum Allah nasip ederse :)

0 oy
(30 puan) tarafından
Efnan cok hosuma gitmisti 
0 oy
(83 puan) tarafından
Seda büyük kızımın ismi 

Züleyha küçük kızımın ismi

Çok seviyorum isimlerini kuzularımın. 

Bunların haricinde Umay, Zümra, Bige, Efil, Elay, Mara, Mira, Cemre, Duru, Buket, 

Bu isimleri de çok beğeniyorum ben.
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Ceylin ya ben çok seviyorum Busede güzel bide melisa güzel
0 oy
(9,420 puan) tarafından
Ben elif meva koydum 
(2,266 puan) tarafından
Bende İpek Meva koydum 3 aylık oldu kızım
(9,420 puan) tarafından
Yaa maşallah. Benimki şuan 6 aylık sinirli cadı bı kız ☺️☺️☺️
(2,266 puan) tarafından
Bizim ki şimdilik uysal ins böyle gider, bu hafta işe başladım öğleye kadar babası bakıyor rahat geçiyor diyor
(9,246 puan) tarafından
Beenimki 2.sınıfa gidiyor . Kocaman genç kız oldu teyzeleri
(9,420 puan) tarafından
Maşallah maşallah kızlar inşallah benimkide uysallasır
0 oy
tarafından
Kendi kızım Reyyan 
(1,716 puan) tarafından
Reyyan yazılmamış diye düşünüp yazmaya gelmiştim :)
0 oy
(7,140 puan) tarafından

Duyduğum en güzel isim MİLENA

onu da kızıma koydum <3
0 oy
tarafından
Hümeyra cok tatli guzel geliyo bana 
0 oy
tarafından
Defne Duru :) kızımın ismi 
0 oy
(8,909 puan) tarafından
Adelya ve Umay ismini seviyorum
0 oy
(373 puan) tarafından
Benim kızım masal 
0 oy
(20,174 puan) tarafından
Piraye :) kızımın adı :) ismince zarif ismince Edalı ismince akıllı bir kuzu
0 oy
(82 puan) tarafından
Dila ve Didem kızlarımın adı

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 578 göst.
9 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,129 göst.

Kategoriler


1,512,338 soru

24,667,957 cevap

367,096 kullanıcı

...