0 oy
676 göst.
Diğer kategorisinde (4,928 puan) tarafından

Bunları dolaba koydum ama satılmıyor ne kadar eder ki hepsi de kalite olarak çok iyi Tuğba dan alındı dolabımı boşaltmak istiyorum ne yazayım da satılsın hanımlar.

image

image

image

image

image

image

image

image


notu ile kapatıldı: Burası satış yeri değildir yasak bu postlar

6 Cevaplar

0 oy
(2,912 puan) tarafından
Dolap adın ne canim
(4,928 puan) tarafından
Ben 52 kiloda giyindim, belinde lastik de var 60 kilpya kadar olur büyük  ya da küçük durmaz. Bir kaç tane alırsanız 200 dej verebilirim ☺️
(2,912 puan) tarafından
Anommm kız ben 75 im yaa olur mu kine :))
(2,912 puan) tarafından
Olacağını bilsem turunculu elbiseyi alırım da
(4,928 puan) tarafından
Yok olmaz ☺️
(2,912 puan) tarafından
Alana hayırlı olsun diyelim☺️
-Reklam-
0 oy
(5,597 puan) tarafından
Ne kadar koydun? Çok pahalıya koyduysan satılmaz 
(4,928 puan) tarafından
300 tl. Pahalı da koymadım aslında
(5,597 puan) tarafından
Evet çünkü teklif de yaparlar. Elbise tarzı çok gitmiyor şimdi kargolar da aşırı pahalı. Gardropsa koyabilirsin orada da ilan aç
0 oy
(1,163 puan) tarafından
Artık kimse dolaptan eskisi gibi alışveriş yapmıyor o da etkili olmuştur . Bide kaça koydun bilmiyorum ama biraz düşür ne kadara kadar işine geliyorsa . 
(4,928 puan) tarafından
300 tl pahalı değil ama dolap çok kesinti yapıyor diye sanırım kimse alım yapmıyor dediğiniz gibi
(1,163 puan) tarafından
300 çok iyi bence . Daha azı da etmez
0 oy
tarafından
Fiyatlarını da çok uygun yazmışsın neden satılmadı ki? 
(4,928 puan) tarafından
Kime göre güzel değil? Sizin fikrinize göre satılmayacak ki
0 oy
(2,140 puan) tarafından
Önceden dolaptan çok alırdım satardım da ama şimdi fiyatlar inanılmaz artmış.  Hele kargo parası çok fazla geliyor bana.
(4,928 puan) tarafından
Bir tane bisiklet beğendim kızıma sıfırdı almak istedim, satıcıdan 800 tl ladar kargo ücreti kesecekti hizmet bedeli hariç o da vermedi haklı olarak ☺️ dolap abarttı iyice
(2,140 puan) tarafından
Işte ondan diyorum gerçekten abarttı :)
0 oy
(80 puan) tarafından
Bedenleri kaç almak istiyorum uyguna verirseniz ya:)
(4,928 puan) tarafından
38 40 arası. Hepsi de tertemiz. Kiremit etwk 350 diğerleri adet 250 tl ☺️
(80 puan) tarafından
Benim bedenim 40-42 arası zaten ama dolap hesabım yok ya
(4,928 puan) tarafından
Beğendiğiniz varsa IBAN ile de kargo yaparım, heosi çok kaliteli uyguna vereceğim. Tayin olacağız dolabımı boşaltmak istiyorum çok fazla kıyafet var götürmek istemiyorum ☺️

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 449 göst.
12 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Kilo alamayan biri (983 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 605 göst.
16 Aralık 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Eeebbrrrruuuuuu (770 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 665 göst.
30 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Miniminnak (5,105 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 701 göst.
2 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde Ozgegear (39 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...